Tien minuten eerder op het werk niet langer onbetaald
In de moderne digitale wereld is het gebruikelijk geworden dat werknemers toegang hebben tot bedrijfssystemen en -netwerken via digitale inlogprocedures. Echter, de vraag of werknemers betaald moeten worden voor de tijd die zij besteden aan het inloggen en uitloggen van deze systemen heeft de afgelopen tijd veel aandacht gekregen. Onlangs heeft het gerechtshof hierover een belangrijke uitspraak gedaan die aangeeft dat werknemers recht hebben op een vergoeding voor inlogtijd. In dit blog bespreken we de implicaties van deze uitspraak en waarom het van belang is voor zowel werknemers als werkgevers. De uitspraak van het gerechtshof Recentelijk heeft het gerechtshof een uitspraak gedaan...
Continue reading